Forbes België

Onder leiding van redactiedirecteur Joan Condijts wil Forbes Belux een referentie worden in het Belgisch-Luxemburgse zakenlandschap.

In de afgelopen decennia heeft Forbes zich gevestigd als een van de meest toonaangevende zakelijke media ter wereld. Hoewel ranglijsten van ‘s werelds rijkste individuen en meest succesvolle bedrijven een van de kenmerken zijn van dit medium, is de reputatie van Forbes vooral gebaseerd op de inhoud die focust op vrouwen en mannen in het bedrijfsleven, de analyse van belangrijke economische trends en de technologische innovaties die de wereld van morgen zullen vormgeven. Forbes onderscheidt zich door zijn diepgaande artikels, interviews en portretten van de meest markante figuren uit de zakenwereld, zijn onderzoek naar de laatste trends en zijn lifestyle-rubrieken. Forbes Belux zal al deze ingrediënten aanbieden in zijn driemaandelijkse magazines en op zijn website. De publicaties zullen een sterke Belgisch-Luxemburgse stempel dragen, met de meeste inhoud geproduceerd door lokale teams in zowel het Nederlands als het Frans.

Magazine

- Oplage: 25.000 exemplaren
- Periodiciteit: 4/jaar
- Versies: nl fr
- Formaat 203 mm (B) x 267 mm (H)
- Prijs quadri pagina: 7.900 €
Download het publiciteitstarief Télécharger la plaquette Download the mediarates

Contacts

Klaas Olbrechts
Sales Manager Business
Manoëlle Sepulchre
Editing & Commercial director
Florian de Wasseige
Chief operating officer
Lore Mosselmans
Operations Manager Ventures Media